MARKETINGOVÝ ASISTENT

Tvoří prodejními kampaněmi, cesty zákazníků a automatizaci prodeje projektu UBZ podle návrhu marketingového leadra. Spolupracuje přímo s marketingovým leaderem.


Potřebujeme človíčka se zkušenostmi z oblasti online expertního podnikání. Nehledáme klasického markeťáka, bez zkušeností z expertního online podnikání.

  • Máš alespoň základní zkušenosti s online expertním podnikáním
    Našimi mentory jsou David Kirš a Pavel Říha, proto je základní podmínkou znalost tohoto druhu know-how
  • Chceš zažít reálné výsledky v online expertním podnikání?
    Zkoušel jsi už vytvořit úspěšnou online kampaň? Nemusíš mít zkušenosti s velkými kampaněmi, chceme tě dále podporovat v růstu. Budeš se dále učit a růst pro ve win-win spolupráci.
  • Máš už vlastní podnikaní, ale zatím se ti tolik nedaří, jak jsi si představoval?
    Mít vlastní projekt není překážkou ani podmínkou. Pravdou, ale je, že z pochopitelných důvodů hledáme někoho na dlouhodobější spolupráci. Na tuto pozici v týmu chceme srdcaře/fanoušky do Umění být zdráv a naší vize.

Naše poslání, naše PROČ: 

Důvodem existence projektu Umění být zdráv je ZDRAVĚJŠÍ SPOLEČNOST. Pochopením, že zdraví je naše vnitřní dovednost pomáháme společně vytvářet zdravější prostředí pro sebe a naše děti.

Pomáháme lidem pochopit základní principy zdraví tak, aby měli v životě více energie, radosti a odolnosti.
Víme, že zdraví je naším přirozeným základem a kvalitní život je možný pro všechny.

KLÍČOVÉ HODNOTY KVALITY ŽIVOTA UBZ:

Odolnost

Základní biologický předpoklad fyzického a mentálního zdraví.

Energie

Základní jednotka života, která rozhoduje o utváření našeho zdraví a prožitku života.

Radost

Emoce a přirozený projev vycházející ze souladu s přítomným okamžikem a harmonie se sebou a druhými.

Naše základní týmové hodnoty:

  • 1) Žijeme to, co předáváme druhým.
    Vědomě aplikujeme do života principy, které předáváme. Jsme architekty/designery svého životního stylu.
  • 2) Nadhled s lehkostí
    Práce je pro nás součástí života v rovnováze. Chceme se při práci bavit a užívat si humoru. Umíme se nad věci povznést a nebrat je tak vážně.
  • 3) Jdeme pod povrch věcí
    Neustále nás baví zkoumat a objevovat základní principy zdraví a kvality a života. Realitu, kterou prožíváme vnímáme podobně jako ve filmu Matrix. Co je důležité je očím neviditelné.

Náplň práce

Detaily spolupráce

MARKETINGOVÝ ASISTENT

  • Tvorba prodejních kampaní
    Potřebujeme uvolnit ruce hlavnímu stratégovi projektu. Tvůj úkol bude tvořit prodejní kampaně podle publikačního plánu. K ruce budeš mít případně podle potřeby klikaře webu.
  • Tvorba cest zákazníků (funnely)
    Jde o věnování se vztahu s potenciálními zákazníky. Tvorba akvizičních kampaní nových kontaktů a peči o ně.
  • Tvorba automatizace prodejních procesů
    Klíčové prodejní kampaně automatizujeme. Jde o prodejní webináře, mini-kurzy, výzvy.
  • Komunikace s ostatními členy týmu
    Přímá komunikace s marketingovým leaderem a vedoucím týmu.
  • Časová náročnost - velká flexibilita
    Jde o každodenní práci s velkou mírou flexibility. Odhad množství práce je zhruba půl úvazek, tedy 15-20h týdně. Pracujeme na dálku z domu a účastníme se 1x týdně porady týmu. Také všichni jezdíme 1x za 3 měsíce na výjezdní poradu 1 hodinu za Prahu na cca 1-2 noci.
  • Technická zdatnost a znalost online nástrojů
    Pracujeme na PC v základních aplikacích: Excel, Word, Google Disk, SupportBox, FAPI, Mioweb, Smartemailing. Máme licenci na aplikaci Contentfries pro tvorbu krátkých videí.
  • Platové ohodnocení preferujeme fixní částkou po vzájemné dohodě s měsíčními a čtvrtletními odměnami
    V prvním kole výběrového procesu nám jde především o nalezení vzájemného souladu, sympatie a nadšení pro projekt. Jsme svobodná firma a každý náš člen týmu je spravedlivě finančně ohodnocen. Víme, že marketingový asistent je klíčová pozice v našem týmu, proto je jeho platové ohodnocení nadstandartní.

Zaujal tě projekt UMĚNÍ BÝT ZDRÁV?

Propagátoři projektu Umění být zdráv: funkční lékař MUDr. Jan Vojáček a lékárník Mgr. jiří Dobiáš

Jak máš teď postupovat?

  • Pošli nám VIDEO-ODPOVĚĎ na následující tři otázky:
    Jsme online projekt, proto chceme, aby naši členové týmu byli s námi na jedné lodi a dokázali komunikovat online. Video funguje zároveň jako filtr pro tebe, jestli to myslíš opravdu vážně. Video nemusí být dokonalé, ale je to opravdu vstupní kritérium našeho výběru. Moc si ceníme a děkujeme za tvoje video.
  • 1
    Ve videu se nám představ a pověz nám stručně o svém životě - Kdo jsi?
    Součástí našeho přístupu je 100% zájem o členy týmu a naše klienty. Proto chceme i o tobě vědět maximum. Pověz nám ve videu jaké máš VZTAHY, ZDRAVÍ, JAK TO MÁŠ S PĚNĚZI, ČÍM SE ŽIVÍŠ, CO TĚ BAVÍ, JSI ŠŤASTNÝ?
  • 2
    Jak je ti blízká naše oblast zájmu: ZDRAVÍ V SOUVISLOSTECH?
    Znáš náš projekt? Jak s tebou rezonuje poslání a hodnoty projektu Umění být zdráv?
  • 3
    Jak a čím přispěješ projektu Umění být zdráv?
    Jak podle tebe můžeš pomoci našemu projektu? V čem si myslíš, že vynikáš? Jak můžeš být přínosem?

(Nezapomeň mi udělit právo k náhledu dokumentu)