MARKETINGOVÝ ASISTENT
Tvoří prodejními kampaněmi, cesty zákazníků a automatizaci prodeje projektu UBZ podle návrhu marketingového leadra. Spolupracuje přímo s marketingovým leaderem.
Potřebujeme človíčka se zkušenostmi z oblasti online expertního podnikání. Nehledáme klasického markeťáka, bez zkušeností z expertního online podnikání.
- Máš alespoň základní zkušenosti s online expertním podnikánímNašimi mentory jsou David Kirš a Pavel Říha, proto je základní podmínkou znalost tohoto druhu know-how
- Chceš zažít reálné výsledky v online expertním podnikání?Zkoušel jsi už vytvořit úspěšnou online kampaň? Nemusíš mít zkušenosti s velkými kampaněmi, chceme tě dále podporovat v růstu. Budeš se dále učit a růst pro ve win-win spolupráci.
- Máš už vlastní podnikaní, ale zatím se ti tolik nedaří, jak jsi si představoval?Mít vlastní projekt není překážkou ani podmínkou. Pravdou, ale je, že z pochopitelných důvodů hledáme někoho na dlouhodobější spolupráci. Na tuto pozici v týmu chceme srdcaře/fanoušky do Umění být zdráv a naší vize.
Naše poslání, naše PROČ:
Důvodem existence projektu Umění být zdráv je ZDRAVĚJŠÍ SPOLEČNOST. Pochopením, že zdraví je naše vnitřní dovednost pomáháme společně vytvářet zdravější prostředí pro sebe a naše děti.
Pomáháme lidem pochopit základní principy zdraví tak, aby měli v životě více energie, radosti a odolnosti.
Víme, že zdraví je naším přirozeným základem a kvalitní život je možný pro všechny.
KLÍČOVÉ HODNOTY KVALITY ŽIVOTA UBZ:
Odolnost
Základní biologický předpoklad fyzického a mentálního zdraví.
Energie
Základní jednotka života, která rozhoduje o utváření našeho zdraví a prožitku života.
Radost
Emoce a přirozený projev vycházející ze souladu s přítomným okamžikem a harmonie se sebou a druhými.
Naše základní týmové hodnoty:
- 1) Žijeme to, co předáváme druhým.Vědomě aplikujeme do života principy, které předáváme. Jsme architekty/designery svého životního stylu.
- 2) Nadhled s lehkostíPráce je pro nás součástí života v rovnováze. Chceme se při práci bavit a užívat si humoru. Umíme se nad věci povznést a nebrat je tak vážně.
- 3) Jdeme pod povrch věcíNeustále nás baví zkoumat a objevovat základní principy zdraví a kvality a života. Realitu, kterou prožíváme vnímáme podobně jako ve filmu Matrix. Co je důležité je očím neviditelné.
Náplň práce
Detaily spolupráce
MARKETINGOVÝ ASISTENT
- Tvorba prodejních kampaníPotřebujeme uvolnit ruce hlavnímu stratégovi projektu. Tvůj úkol bude tvořit prodejní kampaně podle publikačního plánu. K ruce budeš mít případně podle potřeby klikaře webu.
- Tvorba cest zákazníků (funnely)Jde o věnování se vztahu s potenciálními zákazníky. Tvorba akvizičních kampaní nových kontaktů a peči o ně.
- Tvorba automatizace prodejních procesůKlíčové prodejní kampaně automatizujeme. Jde o prodejní webináře, mini-kurzy, výzvy.
- Komunikace s ostatními členy týmuPřímá komunikace s marketingovým leaderem a vedoucím týmu.
- Časová náročnost - velká flexibilitaJde o každodenní práci s velkou mírou flexibility. Odhad množství práce je zhruba půl úvazek, tedy 15-20h týdně. Pracujeme na dálku z domu a účastníme se 1x týdně porady týmu. Také všichni jezdíme 1x za 3 měsíce na výjezdní poradu 1 hodinu za Prahu na cca 1-2 noci.
- Technická zdatnost a znalost online nástrojůPracujeme na PC v základních aplikacích: Excel, Word, Google Disk, SupportBox, FAPI, Mioweb, Smartemailing. Máme licenci na aplikaci Contentfries pro tvorbu krátkých videí.
- Platové ohodnocení preferujeme fixní částkou po vzájemné dohodě s měsíčními a čtvrtletními odměnamiV prvním kole výběrového procesu nám jde především o nalezení vzájemného souladu, sympatie a nadšení pro projekt. Jsme svobodná firma a každý náš člen týmu je spravedlivě finančně ohodnocen. Víme, že marketingový asistent je klíčová pozice v našem týmu, proto je jeho platové ohodnocení nadstandartní.
Zaujal tě projekt UMĚNÍ BÝT ZDRÁV?
Propagátoři projektu Umění být zdráv: funkční lékař MUDr. Jan Vojáček a lékárník Mgr. jiří Dobiáš
Jak máš teď postupovat?
- Pošli nám VIDEO-ODPOVĚĎ na následující tři otázky:Jsme online projekt, proto chceme, aby naši členové týmu byli s námi na jedné lodi a dokázali komunikovat online. Video funguje zároveň jako filtr pro tebe, jestli to myslíš opravdu vážně. Video nemusí být dokonalé, ale je to opravdu vstupní kritérium našeho výběru. Moc si ceníme a děkujeme za tvoje video.
- 1Ve videu se nám představ a pověz nám stručně o svém životě - Kdo jsi?Součástí našeho přístupu je 100% zájem o členy týmu a naše klienty. Proto chceme i o tobě vědět maximum. Pověz nám ve videu jaké máš VZTAHY, ZDRAVÍ, JAK TO MÁŠ S PĚNĚZI, ČÍM SE ŽIVÍŠ, CO TĚ BAVÍ, JSI ŠŤASTNÝ?
- 2Jak je ti blízká naše oblast zájmu: ZDRAVÍ V SOUVISLOSTECH?Znáš náš projekt? Jak s tebou rezonuje poslání a hodnoty projektu Umění být zdráv?
- 3Jak a čím přispěješ projektu Umění být zdráv?Jak podle tebe můžeš pomoci našemu projektu? V čem si myslíš, že vynikáš? Jak můžeš být přínosem?
Video nasdílej např. na svůj Google Disk
a pošli odkaz na .9P@@ZDS6fj.nOF.iz@M.rZ@@.I.@B.bi@B.@.I@f.cuj0KKB@mal9e6j.8F.@d.pnci.7fc.@BQbFWq.KAbyn@t@nISvn..@Fz.Fd.@@.aE@r.c.9n0H@aRvK8jj9dFPd..@.Wc.9q@@Nz.mY.@Oo@9
(Nezapomeň mi udělit právo k náhledu dokumentu)