GRAFIK/GRAFIČKA - DESIGNER

Tvorba marketingových podkladů: obrázky, covery
a další vizuály v různých velikostech k našim kurzům, živým akcím a besedám

Hledáme grafika/grafičku pro tvorbu a rozvíjení vizuálů pro naše kurzy, besedy a živé akce.

Typografické a estetické úpravy prezentací a dalších marketingových materiálů. 

Je klíčové aby s vámi souznělo téma a záměr projektu UMĚNÍ BÝT ZDRÁV.


Naše poslání, naše PROČ: 

Důvodem existence projektu Umění být zdráv je ZDRAVĚJŠÍ SPOLEČNOST. Pochopením, že zdraví je naše vnitřní dovednost pomáháme společně vytvářet zdravější prostředí pro sebe a naše děti.

Pomáháme lidem pochopit základní principy zdraví tak, aby měli v životě více energie, radosti a odolnosti.
Víme, že zdraví je naším přirozeným základem a kvalitní život je možný pro všechny.

KLÍČOVÉ HODNOTY KVALITY ŽIVOTA UBZ:

Odolnost

Základní biologický předpoklad fyzického a mentálního zdraví.

Energie

Základní jednotka života, která rozhoduje o utváření našeho zdraví a prožitku života.

Radost

Emoce a přirozený projev vycházející ze souladu s přítomným okamžikem a harmonie se sebou a druhými.

Naše základní týmové hodnoty:

  • 1) Žijeme to, co předáváme druhým.
    Vědomě aplikujeme do života principy, které předáváme. Jsme architekty/designery svého životního stylu.
  • 2) Nadhled s lehkostí
    Práce je pro nás součástí života v rovnováze. Chceme se při práci bavit a užívat si humoru. Umíme se nad věci povznést a nebrat je tak vážně.
  • 3) Jdeme pod povrch věcí
    Neustále nás baví zkoumat a objevovat základní principy zdraví a kvality a života. Realitu, kterou prožíváme vnímáme podobně jako ve filmu Matrix. Co je důležité je očím neviditelné.

Náplň práce

Detaily spolupráce

GRAFIK/GRAFIČKA - DESIGNER

  • Grafické práce
    V projektu potřebujeme pro propagaci směrem k potenciálním zákazníků a našim klientům v členských sekcích grafiky na web, sociální sítě a e-mailing. Grafiky jsou většinou v několika formátech. Máme standartní logotyp, barvy a font, ze kterého budeš tvořit. Jde nám hlavně o covery online digitálních produktů a bannerů. Dále o tvorbu infografik podle podkladů.
  • Komunikace s ostatními členy týmu
    Přímá komunikace s specialistkou na sociální sítě, marketingovým specialistou, vedoucím týmu a hlavním stratégem projektu.
  • Časová náročnost - velká flexibilita
    Spíše než o každodenní práci jde o flexibilitu tvorby při zadání potřeby grafiky. Odhad množství práce je okolo 10 - 30h měsíčně. Pracujeme na dálku z domu a účastníme se 1x týdně porady týmu. Také všichni jezdíme 1x za 3 měsíce na výjezdní poradu 1 hodinu za Prahu na cca 1-2 noci.
  • Technická zdatnost, dovednosti a znalost online nástrojů
    Pracujeme na PC v základních aplikacích: Excel, Word, Google Disk, SupportBox, FAPI, Mioweb, Smartemailing, - Schopnost pracovat s bitmapami i křivkami (ideálně v programech Adobe). Znalost kompozice, estetické cítění a pokročilá práce s typografií. Schopnost "naladit se" na individuální témata a sdělení kurzů či besed. Ochota pracovat s připraveným vizuálem a dále jej rozvíjet, iterovat v rozměrových mutacích a další. DTP znalosti jsou výhodou ne nutností.
  • Platové ohodnocení na dohodě podle dohodnutého formátu spolupráce
    V prvním kole výběrového procesu nám jde především o nalezení vzájemného souladu, sympatie a nadšení pro projekt.

Zaujal tě projekt UMĚNÍ BÝT ZDRÁV?

Propagátoři projektu Umění být zdráv: funkční lékař MUDr. Jan Vojáček a lékárník Mgr. jiří Dobiáš

Jak máš teď postupovat?

  • Pošli nám VIDEO-ODPOVĚĎ na následující tři otázky:
    Jsme online projekt, proto chceme, aby naši členové týmu byli s námi na jedné lodi a dokázali komunikovat online. Video funguje zároveň jako filtr pro tebe, jestli to myslíš opravdu vážně. Video nemusí být dokonalé, ale je to opravdu vstupní kritérium našeho výběru. Moc si ceníme a děkujeme za tvoje video.
  • 1
    Ve videu se nám představ a pověz nám stručně o svém životě - Kdo jsi?
    Součástí našeho přístupu je 100% zájem o členy týmu a naše klienty. Proto chceme i o tobě vědět maximum. Pověz nám ve videu jaké máš VZTAHY, ZDRAVÍ, JAK TO MÁŠ S PĚNĚZI, ČÍM SE ŽIVÍŠ, CO TĚ BAVÍ, JSI ŠŤASTNÝ?
  • 2
    Jak je ti blízká naše oblast zájmu: ZDRAVÍ V SOUVISLOSTECH?
    Znáš náš projekt? Jak s tebou rezonuje poslání a hodnoty projektu Umění být zdráv?
  • 3
    Jak a čím přispěješ projektu Umění být zdráv?
    Jak podle tebe můžeš pomoci našemu projektu? V čem si myslíš, že vynikáš? Jak můžeš být užitečný?

TERMÍN pro zaslání videa a odkazu na ukázky tvé práce je :
středa 13. 3. 2024

(Nezapomeň mi udělit právo k náhledu dokumentu)